KPT-DIIA.271.1.5.2016
Kielce, dn. 28.04.2016 r.
Zapytanie ofertowe
w postępowaniu poniżej 30 000 euro, art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).
Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6, 25 – 663 Kielce, Tel. 41/278 72 00, fax: 41/278 72 01 e-mail: biuro@technopark.kielce.pl
Zadanie nr 1: Dostawa 2 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.
Zadanie nr 2: Dostawa urządzenia hybrydowego 2w1 (tablet/laptop) wraz z oprogramowaniem.
Zadanie nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego mono z serii biznes (Pro).
Zadanie nr 4: Dostawa profesjonalnej niszczarki biurowej.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3.2. Oznaczenie CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe; 30213100-6 – komputery przenośne, 48218000-9 – pakiety oprogramowania; 30213200-7 - Komputer tablet; 30232110-8 – drukarki laserowe, 30191400-8 – niszczarki.
3.3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania).
3.4. W przypadkach gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami produktów, dopuszcza się użycie przedmiotu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia, oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego
z nazwy. Nazwy handlowe produktów czy określone urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jedynie jako definicje standardu jakiego wymaga Zamawiający.
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
95% |
2. |
Termin wykonania |
5 % |
5.1. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
5.2. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
Nr kryt. |
Wzór |
1 |
Cena brutto Liczba punktów = Cn/Cb x 95 gdzie: - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych - Cb – cena oferty badanej - 95 –wskaźnik stały |
2. |
Termin wykonania Za zaoferowanie terminy wykonania w ciągu :
|
5.3. Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia tj. 14 dni od podpisania umowy.
5.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do Oferty.
6.1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na poszczególne zadania określone w pkt. 2
6.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie zadania określone w pkt. 2 przez jednego Wykonawcę. Wówczas dla każdego zadania należy wypełnić osobny druk oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
6.3 Szczegółowe warunki zamówienia są opisane we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego .
6.4. Zamówienie należy zrealizować za cenę ryczałtową (brutto) określoną w ofercie cenowej. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
6.5. Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze dostawy, przelewem na konto wykonawcy
w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT.
6.6. Wykluczenia: Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo
lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Oferty.
7.1. Oferty należy składać w formie pisemnej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z:
1) oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 1 do Oferty,
2) potwierdzeniem standardów dot. 2 komputerów przenośnych typu Notebook 15,6”: procesora, karty graficznej oraz certyfikatów i standardów – wydruki ze stron zgodnie z pkt. 1.1.1.3, pkt. 1.1.1.6 i pkt. 1.1.1.10 opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do Oferty (jeżeli dotyczy);
3) potwierdzeniem standardów dot. urządzenia hybrydowego 2w1 (tablet/laptop) typu: Ultrabook 2w1 11,6”: procesora, karty graficznej oraz certyfikatów i standardów – wydruk ze strony zgodnie z pkt. 1.2.1.3, pkt. 1.2.1.6 i pkt. 1.2.1.10 opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do Oferty (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy.
(Ofertę składa osoba/osoby upoważniona/e do reprezentacji wykonawcy, wymieniona/e w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej lub pełnomocnik - załącznik nr 4 do Oferty (jeżeli dotyczy).
7.2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Kielecki Park Technologiczny,
ul. Olszewskiego 6, 25 – 663 Kielce, Tel. 41/278 72 00, fax: 41/278 72 01, sekretariat lub elektronicznie na adres: angelika.madry@technopark.kielce.pl
7.3 Oferty należy składać do: 06.05.2016 r. godz. 12:00. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Angelika Mądry, Tel. (41) 278 72 41 wew. 1001, e-mail: angelika.madry@technopark.kielce.pl
Załącznik:
1) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
dokumenty do pobrania tutaj
Dyrektor
Kieleckiego Parku Technologicznego
Szymon Mazurkiewicz
Utworzono: 2016-04-29 13:40:13 przez Agnieszka Nowak - Calicka
Modyfikacja: 2016-04-29 14:04:52 przez Agnieszka Nowak - Calicka