Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Ogłoszenia




Zaproszenie do składania ofert - w ramach projektu Platformy Startowe - „Start In Podkarpackie” (KPT-DIIA.270.1.7.2021) 25.02.-05.03.2021

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Znak sprawy KPT-DIIA.270.1.7.2021                                                                                                                                                                     Kielce, 09.03.2021 r.

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH 

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe  - „Start In Podkarpackie”.

 

W dniu 09.03.2021 r. Zamawiący: Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, w postępowania poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dokonał oceny ofert o udzielenie zamówienia publicznego na zakup usługi specjalistycznej niezbędnej do stworzenia MVP w zakresie:

  • usługi copywriting – proofreading na rzecz przedsiębiorstwa typu startup Cyber Fox Sp. z o.o. inkubowanego przez Kielecki Par Technologiczny w ramach projektu Platformy Startowe  - „Start In Podkarpackie”.

 

 

Oceny ofert dokonano w siedzibie Zamawiającego: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 6.

Do upływu terminu składania ofert, tj. 05.03.2021r. do godziny 9:00  - złożono 1 ofertę.

 

Po zapoznaniu się z ofertami dokonano wyboru realizatora usługi:

 

Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska

ul. A9 nr 11, 32 – 086 Węgrzyce

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Justyna Lichosik
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Znak sprawy KPT-DIIA.270.1.7.2021                                                                                                                                                                     Kielce, 25.02.2021 r.

 

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Zamawiający w postępowaniu poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe  - „Start In Podkarpackie”.

 

 

 Zamawiający:

 Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6, 25 – 663 Kielce, Tel. 41 278 72 00,

  e-mail: biuro@technopark.kielce.pl

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi specjalistycznej niezbędnej do stworzenia MVP w zakresie:

  • usługi copywriting – proofreading na rzecz przedsiębiorstwa typu startup Cyber Fox Sp. z o.o. inkubowanego przez Kielecki Par Technologiczny w ramach projektu Platformy Startowe  - „Start In Podkarpackie”.

 

Szczegóły ogłoszenia oraz wszelkie niezbędne informacje znajdują się w poniższych załącznikach:

Zapytanie ofertowe

załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia

załącznik 2 - Formularz ofertowy

załącznik 3 – Wzór umowy

załącznik 4 – Wykaz usług

 

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 5 marca 2021 r. o godzinie 9.00

 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6; 25-663 Kielce

Sekretariat - pok. 0.15; tel. 41 278 72 00

 

Oferty według załączonego wzoru należy składać w jednej ze wskazanych opcji:

- w formie elektronicznej na adres: katarzyna.wojcik@technopark.kielce.pl, w tytule maila zamieścić „ZAPYTANIE OFERTOWE nr KPT-DIIA.270.1.7.2021 na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe – „Start in Podkarpackie”;

  

- w formie pisemnej w zamkniętej kopercie złożonej osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty/kuriera. Na zamkniętej kopercie należy zamieścić opis:

"Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr KPT-DIIA.270.1.7.2021 na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe – „Start in Podkarpackie”. Nie otwierać przed 05.03.2021r. godz. 10:00"

 

 

 

 

 

Justyna Lichosik
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

powrót


Utworzono: 2021-02-25 16:12:09 przez Agnieszka Broniś
Modyfikacja: 2021-03-09 13:25:28 przez Agnieszka Broniś

Liczba odwiedzin: 1792215