------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak sprawy KPT-DIIA.270.1.12.2021 Kielce, 25.03.2021 r.
INFORMACJA O WYNIKACH
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe - „Start In Podkarpackie”.
W dniu 25.03.2021 r. Zamawiący: Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, w postępowaniu poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dokonał oceny ofert o udzielenie zamówienia publicznego na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe - „Start In Podkarpackie”:
Oceny ofert dokonano w siedzibie Zamawiającego: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 6.
Do upływu terminu składania ofert, tj. 24.03.2021r. do godziny 10:00 - złożono 1 ofertę.
Po zapoznaniu się z ofertami dokonano wyboru realizatora usługi:
Jarosław Lublin
ul. Konwaliowa 2, 05-110 Jabłonna
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Justyna Lichosik
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak sprawy KPT-DIIA.270.1.12.2021 Kielce, 19.03.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający w postępowaniu poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe - „Start In Podkarpackie”.
Zamawiający:
Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6, 25 – 663 Kielce, Tel. 41 278 72 00,
e-mail: biuro@technopark.kielce.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi specjalistycznej niezbędnej do stworzenia MVP w zakresie:
Szczegóły ogłoszenia oraz wszelkie niezbędne informacje znajdują się w poniższych załącznikach:
załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia
załącznik 2 - Formularz ofertowy
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 24 marca 2021 r. o godzinie 10.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6; 25-663 Kielce
Sekretariat - pok. 0.15; tel. 41 278 72 00
Oferty według załączonego wzoru należy składać w jednej ze wskazanych opcji:
- w formie elektronicznej na adres: katarzyna.wojcik@technopark.kielce.pl, w tytule maila zamieścić „ZAPYTANIE OFERTOWE nr KPT-DIIA.270.1.12.2021 na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe – „Start in Podkarpackie”;
- w formie pisemnej w zamkniętej kopercie złożonej osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty/kuriera. Na zamkniętej kopercie należy zamieścić opis:
"Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr KPT-DIIA.270.1.12.2021 na zakup usług specjalistycznych w ramach projektu Platformy Startowe – „Start in Podkarpackie”. Nie otwierać przed 24.03.2021r. godz. 10:00"
Dominik Kraska
Zastępca Dyrektora Kieleckiego Parku Technologicznego
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utworzono: 2021-03-19 13:35:14 przez Agnieszka Broniś
Modyfikacja: 2021-03-25 14:33:24 przez Agnieszka Broniś