KPT. 1110-6/12 Kielce, dnia 30.07.2012r.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Z niżej wymienionymi osobami skontaktujemy się telefonicznie w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej
|
|
|
|
Małgorzata Szczęsna |
Kielce |
|
Tomasz Ernestowicz |
Strawczyn |
3. |
Agnieszka Majkowska |
Kielce |
4. |
Szymon Dąbrowski |
Kielce |
5. |
Katarzyna Wójcik |
Kielce |
6. |
Izabela Kieres – Gałęziowska |
Kielce |
KPT.1110-6/12
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Umowa na czas określony od 01.08.2012r. – 30.04.2014r.
Główne obowiązki:
1. Organizacja i budowanie systemu wsparcia szkoleniowo-doradczego dla podmiotów zewnętrznych i lokatorów KPT.
2. Organizacja, administracja i obsługa warsztatów, seminariów i konferencji tematycznych.
3. Rekrutacja oraz nawiązywanie trwałej współpracy z wykładowcami i doradcami.
4. Budowanie systemowych rozwiązań w procesie doradztwa i szkoleń przedsiębiorstw zlokalizowanych w KPT.
5. Raportowanie i monitorowanie przebiegu systemu wsparcia szkoleniowo-doradczego.
6. Monitorowanie możliwości i warunków pozyskiwania finansowych środków zewnętrznych dla realizacji zadań KPT.
7. Przygotowanie i realizacja projektów w celu zapewnienia ciągłego rozwoju KPT.
8. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji oraz przeprowadzaniu postępowań związanych z udzieleniem
zamówień publicznych.
Dodatkowo zadania wynikające z harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu Central European Living Lab for Territorial Innovation w ramach Programu Komisji Europejskiej Central Europe, w tym w szczególności:
1. Bieżące konsultacje z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie oraz Partnerem Wiodącym (Lead Partner), pozostałymi Partnerami Projektowymi w sprawach dotyczących Projektu.
2. Współpraca przy realizacji bieżących działań projektowych oraz przy sporządzaniu sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji projektu.
3. Sporządzanie i przekazywanie Liderowi Projektu bieżących informacji nt. działań zrealizowanych lub podejmowanych w ramach projektu.
4. Przygotowywanie spotkań, warsztatów, seminariów, konferencji itp. od strony organizacyjnej (uczestnicy, sale, obsługa techniczna, catering, organizacja tłumaczeń ustnych (symultanicznych), opracowanie treści zaproszeń do prelegentów i uczestników spotkań, komunikowanie się z prelegentami, trenerami oraz uczestnikami spotkań).
5. Udział w spotkaniach roboczych i warsztatach, seminariach i konferencjach dotyczących projektu.
6. Obsługa biura projektu.
7. Przygotowywanie umów oraz innych pism wynikających z potrzeb bieżących w realizacji działań projektowych.
8. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia procedury uruchamiającej postępowanie o udzieleniu zamówień publicznych w ramach działań związanych z realizacją projektu.
9. Współpraca z zespołem projektowym oraz Menadżerem Projektu (Project Menager) w ramach powierzonych obowiązków projektowych.
10. Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
Wymagania pożądane:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.07.2012r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „Podinspektor KPT
nr ref.: 6/12”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00
Dokumenty do pobrania:
Utworzono: 2008-04-07 10:11:37 przez Anna Roży
Modyfikacja: 2022-06-23 09:21:36 przez Agnieszka Broniś