Kielce, dn.18 lipca 2013 r.
KPT.1110-4/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
- opracowanie i aktualizacja planu zarządzania nieruchomościami,
- prowadzenie ewidencji nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych,
- prowadzenie dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie jednostki,
- koordynowanie i prowadzenie procesu wynajmu, zakupu i sprzedaży nieruchomości,
- sporządzanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresie prowadzonych zadań,
- regulacja stanów prawnych, ograniczonych praw rzeczowych i prawa zobowiązań nieruchomości poprzez sporządzanie wniosków i wszelkich niezbędnych dokumentów oraz reprezentowanie jednostki w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi,
- przygotowywanie, negocjowanie i administrowanie umów najmu nieruchomości,
- zarządzanie bazą umów najmu i dzierżawy,
- współpraca z Działem Księgowości w zakresie wystawiania faktur za wynajem i dzierżawę nieruchomości,
- przygotowywanie i aktualizowanie planów dot. najmu nieruchomości,
- analizowanie rynkowych stawek eksploatacyjnych i czynszowych nieruchomości,
- opracowanie kalkulacji kosztów najmu i dzierżawy nieruchomości,
- przygotowywanie ofert wynajmu powierzchni komercyjnych (laboratoryjnych, magazynowych, produkcyjnych, biurowych) dla potencjalnych lokatorów Parku.
- bieżące zarządzanie nieruchomościami KPT
Wykształcenie: wyższe magisterskie
Wymagania konieczne:
- wymagane wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziane wykształcenie związane z zarządzaniem nieruchomościami
- min. 2-letni staż pracy
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach Publicznych, Prawo budowlane oraz innych aktów związanych z Zarządzaniem Nieruchomościami
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- praktyczna umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi pakiet MS Office, przeglądarkami internetowymi oraz pocztą elektroniczną
- posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagania pożądane:
- znajomość zasad funkcjonowania parków naukowo-technologicznych oraz inkubatorów technologicznych
- biegła znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
- posiadanie licencji zarządcy nieruchomości
- zdolność do pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów
- zdolności analityczne oraz organizacyjne
- inicjatywa, kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- łatwość nawiązywania kontaktów
- obowiązkowość i terminowość
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny
- CV
- kopia dowodu osobistego
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach)
- kopie dokumentów potwierdzających wyżej wymieniony staż pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oryginał kwestionariusza osobowego
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29 lipca 2013 r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „
Podinspektor KPT nr. ref.: 3/13”
Dokumenty aplikacyjne można odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pok. 0.15.
Dokumentów nieodebranych nie odsyła się.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 278 72 00.