W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
• Opracowanie i aktualizacja planu zamówień publicznych
• Prowadzenie ewidencji związanej z udzielaniem pomocy publicznej
• Nadzór i koordynacja zadań związanych z Systemem Zarządzania Jakością
• Nadzór i kontrola zadań związanych z Kontrolą Zarządczą
• Koordynacja systemu obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej
• Obsługa prawna podmiotów gospodarczych
• Obsługa prawna jednostki organizacyjnej
• Prowadzenie działań związanych z egzekucją wierzytelności
• Sporządzanie, opiniowanie umów oraz aktów prawnych
• Udzielanie pracownikom wyjaśnień, informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych
• Sporządzanie pozwów, zażaleń, apelacji, pism procesowych i opinii prawnych
• Reprezentacja przed sądami powszechnymi i Sądem Administracyjnym
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca w siedzibie
• praca w zespole
• szkolenia
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
• narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy,
• budynek wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, budynek wyposażony jest w elektryczne krzesełko pochyłe przyschodowe, w budynku na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich
Wykształcenie: wyższe magisterskie, aplikacja radcowska
Wymagania konieczne:
• wymagane wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie aplikacji radcy prawnego
• min.5-letni staż pracy
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach Publicznych, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz innych aktów związanych z obsługą prawną podmiotów gospodarczych
• znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
• praktyczna umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi pakiet MS Office, przeglądarkami internetowymi oraz pocztą elektroniczną
• posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagania pożądane:
• znajomość zasad funkcjonowania parków naukowo-technologicznych oraz inkubatorów technologicznych
• doświadczenie związane z obsługą prawną podmiotów gospodarczych
• znajomość języka angielskiego
• zdolność do pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów
• zdolności analityczne oraz organizacyjne
• inicjatywa, kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• łatwość nawiązywania kontaktów
• obowiązkowość i terminowość
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• list motywacyjny
• CV
• kopia dowodu osobistego
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadanie aplikacji radcowskiej (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach)
• kopie dokumentów potwierdzających wyżej wymieniony staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
• oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych
• oryginał kwestionariusza osobowego
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 13 grudnia 2013 r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „Główny specjalista KPT nr. ref.: 7/13”
Dokumenty aplikacyjne można odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pok. 0.15.
Dokumentów nieodebranych nie odsyła się.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 278 72 00.
Dokumenty do pobrania:
DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz
/zatwierdził/
(podpis kierownika Zamawiającego