Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Archiwum

 


Podinspektor - Dział Finansowo-Księgowy nr ref. 1/2015

KPT-SA.111.1.2015                                                                                        Kielce, dnia 11.02.2015r.

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektor
 w Kieleckim Parku Technologicznym (nr ref.:1/2015)
(nazwa stanowiska pracy)


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została  wybrana Pani Paulina Wojnarowicz zamieszkała w Kielcach.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Zdaniem Komisji kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje na ww. stanowisko
- wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień merytorycznych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych. Posiada również doświadczenie w realizacji i rozliczaniu finansowo – księgowym projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Na zadane przez Komisję pytania merytorycznie związane ze stanowiskiem pracy,
o które się ubiegała odpowiadała wyczerpująco.
Ponadto, Pani Paulina Wojnarowicz legitymuje się wymaganym wykształceniem wyższym magisterskim ekonomicznym


DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz


KPT-SA.111.1.2015

Kielce 3.02.2015r.



Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor – Dział Finansowo -Księgowy
Kieleckiego Parku Technologicznego
(NR REF: 1/2015)


 

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 2 oferty.
W wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności danych zawartych w aplikacji z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu do następnego etapu naboru zakwalifikowała się 1 kandydatura.



DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz


KPT-SA.111.1.2015

DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Kieleckim Parku Technologicznym
– Dział Finansowo - Księgowy
NR REF: 1/2015


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%



Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Główne obowiązki:

1    Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i procesu inwentaryzacji
2    Windykacja należności
3    Obsługa księgowa projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych
4    Sporządzanie okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań finansowych
z realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych
5    Sporządzanie wniosków o refundację wydatków, poniesionych przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych
6    Wstępna kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostki, kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym
7    Współudział w opracowywaniu preliminarzy budżetowych (dochodów
i wydatków)
8    Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z klasyfikacją budżetową
9    Sporządzanie przelewów, księgowanie wyciągów bankowych
10    Wystawianie faktur

Wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne

Wymagania konieczne:

•    min. 2 letni staż pracy
•    znajomość ustawy o finansach publicznych
•    znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
•    znajomość ustawy o rachunkowości
•    posiadanie obywatelstwa polskiego
•    pełna zdolność do czynności prawnych

Wymagania pożądane:

•    Doświadczenie w realizacji i rozliczaniu finansowo – księgowym projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
•    Znajomość zasad funkcjonowania i zarządzania parkami naukowo - technologicznymi oraz inkubatorami technologicznymi
•    Praktyczna umiejętność obsługi aplikacji komputerowych pakietu MS Office, przeglądarek internetowych oraz poczty elektronicznej
•    Znajomość obsługi informatycznych systemów finansowo – księgowych
•    Umiejętność pracy w zespole
•    Obowiązkowość
•    Komunikatywność
•    Sumienność 
                                         
Znajomość problematyki środków trwałych i inwentaryzacji będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

•    list motywacyjny
•    CV
•    kopia dowodu osobistego
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o odbytych studiach)
•    kopie dokumentów potwierdzających wyżej wymieniony staż pracy
•    oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
•    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych
•    oryginał kwestionariusza osobowego
 
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 02.02.2015r. bezpośrednio
w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
 

Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „Podinspektor  KPT
nr. ref.: 1/2015”

 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00
 
Dokumenty do pobrania:

Kwestionariusz osobowy
Oświadczenia

DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz
 

powrót


Utworzono: 2015-01-23 08:31:54 przez Agnieszka Nowak - Calicka
Modyfikacja: 2022-06-23 09:27:46 przez Agnieszka Broniś

Liczba odwiedzin: 1822809