W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
- Administrowanie i zarządzanie majątkiem KPT obejmujące bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej i teleinformatycznej.
- Dokonywanie technicznych przeglądów infrastruktury oraz urządzeń znajdujących się w posiadaniu KPT związanych z kontrolą stanu oraz kontrolą wykonania remontów i konserwacji.
- Nadzór nad realizacją umów z dostawcami usług związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury KPT.
- Współudział w przygotowaniu ofert wynajmu nieruchomości oraz nadzór nad realizacją umów zawartych pomiędzy KPT a lokatorami Parku.
- Prowadzenie kartoteki dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie jednostki.
- Opracowanie i aktualizacja planów zarządzania nieruchomościami.
- Opracowanie kalkulacji kosztów najmu i dzierżawy nieruchomości.
- Planowanie i nadzór inwestorski nad prowadzonymi remontami.
- Współudział w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych.
- Koordynowanie i prowadzenie procesu wynajmu.
Warunki pracy:
• praca w siedzibie oraz poza siedzibą KPT,
• praca w zespole,
• narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy,
• budynek wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, budynek wyposażony jest w elektryczne krzesełko pochyłe przyschodowe, w budynku na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich
Wymagania konieczne:
⦁ wykształcenie wyższe magisterskie – mile widziane wykształcenie związane z zarządzaniem nieruchomościami i budownictwem,
⦁ minimum 5-letni staż pracy na takim samym, bądź podobnym stanowisku,
⦁ znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych,
⦁ posiadanie obywatelstwa polskiego.
Wymagania pożądane: ⦁ znajomość zasad funkcjonowania parków naukowo-technologicznych
⦁ doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
⦁ znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
⦁ znajomość języków obcych
⦁ komunikatywność
⦁ umiejętność pracy w zespole
⦁ obowiązkowość
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
⦁ list motywacyjny,
⦁ CV,
⦁ kopia dowodu osobistego,
⦁ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
⦁ kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
⦁ kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
⦁ oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
⦁ oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
⦁ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
⦁ oryginał kwestionariusza osobowego.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.12.2015r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „Główny Specjalista KPT
nr. ref.: 14/2015”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00 wewn. 1019
Dokumenty do pobrania:
Kwestionariusz osobowy Oświadczenia
DYREKTOR
Kieleckiego Parku Technologicznego
/-/
Szymon Mazurkiewicz