KPT.DOA.111.2.2016 Kielce, dnia 9.02.2016r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Podinspektor
w Kieleckim Parku Technologicznym (nr ref.:2/2016)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Grzegorz Petrus zamieszkały w Pierzchnicy.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Zdaniem Komisji kandydat posiada odpowiednie kwalifikacje na ww. stanowisko. Wykazał się bardzo dobrą znajomością ustawy prawo zamówień publicznych. Na zadane przez Komisję pytania merytoryczne, związane ze stanowiskiem pracy, o które się ubiegał, odpowiadał wyczerpująco.
DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz
KPT.DOA.111.2.2016
Kielce 15.02.2016
DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W KIELCACH
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Podinspektor w Dziale Zarządzania Infrastrukturą
NR REF: 2/2016
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
1. Administrowanie i zarządzanie majątkiem KPT obejmujące bieżące utrzymanie infrastruktury technicznej
i teleinformatycznej.
2. Dokonywanie technicznych przeglądów infrastruktury oraz urządzeń znajdujących się w posiadaniu KPT związanych z kontrolą stanu oraz kontrolą wykonania remontów i konserwacji,
3. Nadzór nad realizacją umów z dostawcami usług związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury KPT.
4. Współudział w przygotowaniu ofert wynajmu nieruchomości oraz nadzór nad realizacją umów zawartych pomiędzy KPT a lokatorami Parku.
5. Prowadzenie kartoteki dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie jednostki.
6. Opracowanie i aktualizacja planów zarządzania nieruchomościami.
7. Opracowanie kalkulacji kosztów najmu i dzierżawy nieruchomości.
8. Planowanie i nadzór inwestorski nad prowadzonymi remontami.
9. Współudział w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych.
10. Koordynowanie i prowadzenie procesu wynajmu.
Warunki pracy:
• praca w siedzibie KPT,
• praca w zespole,
• narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy,
• budynek wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, budynek wyposażony jest w elektryczne krzesełko pochyłe przyschodowe, w budynku na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki wykształcenia: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo oraz pokrewne
- znajomość ustawy: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane
- posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagania pożądane:
- znajomość zasad funkcjonowania parków naukowo technologicznych
- doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- praktyczna umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi – pakiet MS Office
- znajomość języków obcych,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- CV,
- kopia dowodu osobistego,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
- z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 1.02.2016r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem:
„Podinspektor – Dział Zarządzania Infrastrukturą, NR REF: 2/20116”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00 wewn.1024
Dokumenty do pobrania: