KPT.DOA.111.1.2018
Kielce 13 kwietnia 2018
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Inspektor - Dział Inkubacji i Akceleracji
w Kieleckim Parku Technologicznym
NR REF: 1/2018
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Karolina Bubicz
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Zdaniem Komisji kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje na ww. stanowisko. Wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych aktów prawnych. Na zadane przez Komisję pytania merytoryczne, związane ze stanowiskiem pracy, o które się ubiegała, odpowiadała wyczerpująco.
Szymon Mazurkiewicz
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego
KPT.DOA.111.1.2018
Kielce 5.04.2018r.
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor - Dział Inkubacji i Akceleracji w Kieleckim Parku Technologicznym
NR REF: 1/2018
Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 4 oferty.
W wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności danych zawartych w aplikacji z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu do następnego etapu naboru zakwalifikowały się 4 osoby.
Szymon Mazurkiewicz
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego
KPT.DOA.111.1.2018
Kielce 16 marca 2018 r.
DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Inspektor - Dział Inkubacji i Akceleracji w Kieleckim Parku Technologicznym
NR REF: 1/2018
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
2.Współudział w procesie zasiedlania Zespołu Inkubatorów Technologicznych oraz Centrum Technologicznego przez przedsiębiorców.
3.Rozwój współpracy sieciowej między startupami i podmiotami zewnętrznymi z kraju i zagranicy.
4.Doradztwo w zakresie finansowania projektów startupowych.
5.Świadczenie usług prorozwojowych dla startupów i klientów zewnętrznych.
6.Wsparcie startupów w procesie pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój biznesu.
7.Organizowanie spotkań, konferencji i seminariów i wydarzeń networkingowych dla firm startupowych.
8.Monitoring programów i projektów związanych ze wsparciem startupów.
9.Realizacja działań mających na celu wsparcie przedsiębiorczości akademickiej.
10.Przygotowanie i realizacja projektów w celu zapewnienia ciągłego rozwoju oferty szkoleniowo – doradczej dla startupów.
11.Współudział w przygotowaniu i realizacji opieki biznesowej dla lokatorów KPT.
12.Współudział w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych.
13.Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji oraz przeprowadzaniu postępowań związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
14.Przestrzeganie obowiązujących zasad organizacji i dyscypliny pracy, a w szczególności wynikających z art. 100 Kodeksu pracy, z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu Pracy Kieleckiego Parku Technologicznego.
Warunki pracy:
Wymagania konieczne:
Wymagania pożądane:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30.03.2018 bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem:
„Inspektor - Dział Inkubacji i Akceleracji” , NR REF:1/2018.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00
Dokumenty do pobrania:
Szymon Mazurkiewicz
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego
Utworzono: 2018-03-16 11:14:03 przez Magdalena Cholewa
Modyfikacja: 2022-06-23 09:31:24 przez Agnieszka Broniś