Kielce, dn. 13.07.2009 r.
Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, działając zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ? Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie strategii, realizację i koordynację kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy:
Art. Marketing Syndicate SA
ul. Borowiecka 1
00-728 Warszawa
z ceną 119 406,28 zł brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Pzp jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Wykonawca, którego oferta w dniu 9 lipca 2009 r. została wybrana jako najkorzystniejsza, pismem z dnia 10 lipca 2009 r. odstąpił od podpisania umowy z Zamawiającym, dlatego też postanowiono jak w sentencji powyżej.
Z up. DYREKTORA
/-/
Krystyna Kundera-Sówka
/zatwierdziła/
INFORMACJA
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr KIT.VII.341-2/09 w trybie przetargu nieograniczonego na Opracowanie strategii, realizację i koordynację kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej
Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, działając zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy:
ADVERTICA Sp. z o.o.
ul. Legnicka 62b, 54-204 Wrocław
z ceną 94 080,90 zł brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: cena z wagą 40 pkt. oraz ogólna ocena kampanii promocyjnej 60 pkt., określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium:
Numer
oferty
|
Nazwa (firma), siedziba
i adres wykonawcy
|
Liczba pkt.
w kryterium
CENA
|
Liczba pkt.
w kryterium
OGÓLNA OCENA KAMPANII
|
Ostateczna
liczba
punktów
|
1 .
|
Business Consulting Sp. z o. o.
ul. 1 Maja 88
40-240 Katowice
|
Zamawiający nie przyznał punktów ofercie
ze względu na wykluczenie Wykonawcy z postępowania
(art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp)
|
2. |
Advertica Sp. z o.o.
ul. Legnicka 62b
54-204 Wrocław
|
40,00
|
45,00
|
85,00
|
3. |
Metropolis Sp. z o.o. SKA
ul. Wilcza 2/4 m. 16
00-532 Warszawa
|
32,47
|
34,25
|
66,72
|
4. |
Art Marketing Syndicate SA
ul. Borowiecka 1
00-728 Warszawa
|
31,52
|
40,00
|
71,52
|
5. |
Fabryka Pomysłów Sp. z o.o.
ul. Pęcicka 42
01-688 Warszawa
|
Zamawiający nie przyznał punktów ofercie
ze względu na wykluczenie Wykonawcy
z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp)
|
Kielce, dnia 09.07.2009 r.
DYREKTOR
/-/
Szymon Mazurkiewicz
/zatwierdził/
24.06.2009 r.
Przetarg nieograniczony na "
Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej".
Działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Kielecki Inkubator Technologiczny ogłasza przetarg nieograniczony na ?
Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej" .
Znak sprawy: KIT.VII.341-2/09
Termin składania ofert upływa w dniu
6 lipca 2009 r. o godzinie 10:00. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
Kielce ul. Piotrkowska 6.