Znak sprawy: KPT-DIIA.270.1.8.2016
Kielce, dnia 27.07.2016 r.
wg rozdzielnika
INFORMACJA O WYNIKACH
Gmina Kielce - Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6, Kielce informuje, że w dniu 14.07.2016 r. o godz. 09:15 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności” numer postępowania: KPT-DIIA.270.1.8.2016.
W postępowaniu wpłynęło 5 ofert.
Po dokonaniu otwarcia zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 27.07.2016 r. o godz. 12:00.
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę ważną z najwyższą liczbą uzyskanych punktów złożył Wykonawca:
Numer oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium Cena brutto oferty |
Ilość punktów w kryterium Ocena deklarowanej skuteczności promocji |
Ilość punktów w kryterium Liczba dodatkowych działań w mediach społecznościowych |
Ilość punktów łącznie |
4 |
ClickAd S.A.
02-952 Warszawa |
73,14 |
10 |
10 |
93,14 |
W prowadzonym postępowaniu pozostałe oferty wykonawców oceniono następująco:
Numer oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium Cena brutto oferty |
Ilość punktów w kryterium Ocena deklarowanej skuteczności promocji |
Ilość punktów w kryterium Liczba dodatkowych działań w mediach społecznościowych |
Ilość punktów łącznie |
1 |
Agencja Reklamowa New Vision Szymon Czopik
|
80 |
0,41 |
5 |
85,41 |
Zamawiający wykluczył z postępowania następującego wykonawcę:
Numer oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Powód wykluczenia |
2 |
Click Apps Sp. z o.o.
31-153 Kraków
|
Wykonawca do oferty nie załączył odpisu z centralnej ewidencji informacji
Zamawiający Wypełniając zobowiązania wynikające z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wezwał wykonawcę do uzupełnienia dokumentów. W terminie wyznaczonym do uzupełnienia dokumentów to jest 21.07.2016 r. wykonawca uzupełnił dokumenty, które nie potwierdzają braku podstaw do stwierdzenia, czy nie wystąpiła na dzień składania ofert podstawa do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, gdyż złożony odpis z KRS jest wystawiony dnia 18.07.2016 r. a zgodnie z wezwaniem i zapisem zdania drugiego art. 26 ust. 3 ustawy winien być wystawiony najpóźniej w dniu składania ofert, tj. 14.07.2016 r.
W związku z powyższym Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostaje uznana za odrzuconą stosownie do przepisu art. 24 ust. 4 ustawy |
3 |
Social Art. Studio Maciej Żybula
03-940 Warszawa |
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
W związku z powyższym Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy a jego oferta zostaje uznana za odrzuconą stosownie do przepisu art.24 ust. 4 ustawy. |
5 |
MCP PUBLICA Sp. z o.o.
03-808 Warszawa |
Zamawiający Wypełniając zobowiązania wynikające z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wezwał wykonawcę do uzupełnienie dokumentów.
Wykonawca nie załączył do złożonej oferty załącznika nr 6 do SIWZ – wykaz usług, oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty. Mając na względzie powyższe Wykonawca został wezwany do uzupełnienia wskazanych dokumentów. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdziły, iż spełnił on warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdyż wykonawca zgodnie
W związku z powyższym Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy. |
Mając na uwadze postanowienia art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy informuję, że umowa z wymienionym wykonawcą zostanie podpisana po dniu 02.08.2016 r.
Wyk. w 7 egz.
ZASTĘPCA DYREKTORA KPT
/-/
Justyna Lichosik
/zatwierdziła/
Znak sprawy: KPT-DIIA.270.1.8.2016 Kielce 06.07.2016 r.
Przetarg nieograniczony na:
„Przeprowadzenie kampanii promocyjno – informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności”
Działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) Kielecki Park Technologiczny ogłasza przetarg nieograniczony na „Przeprowadzenie kampanii promocyjno – informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności”
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).
Termin składania ofert upływa w dniu 14 lipca 2016 r. o godzinie 09:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Kielecki Park Technologiczny, 25-663 Kielce ul. Olszewskiego 6, pok. 0.15 - SEKRETARIAT
Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 08.07.2016 r.
ZASTĘPCA DYREKTORA KPT
/-/
Justyna Lichosik
/zatwierdziła/
Utworzono: 2016-07-06 15:19:56 przez Justyna Lichosik
Modyfikacja: 2019-05-09 12:32:14 przez Agnieszka Nowak - Calicka